نرم افزارهای معاملاتیابزارهای معاملاتی

دانلود نرم‌‌افزار مارکت وریور Market Warrior

نرم افزار مارکت وریور Market Warrior یک نرم افزار مناسب برای ترسیم و تحلیل بر روی ابزارهای مهم تحلیل تکنیکال همچون چنگال اندروز، الگوهای هارمونیک، خطوط گن و غیره می باشد.

در این مطلب یکی دیگر از نرم افزار های تخصصی تحلیل بازار ارز که در زمینه چنگال اندروز و تئوری گن فعالیت می کند را به شما عزیزان معرفی می کنیم. نرم افزار مارکت وریور یکی از نرم افزار های تخصصی در زمینه گن و چنگال اندروز می باشد که امکانات و ابزار های گوناگون و متنوعی را به صورت حرفه ای به کاربر ارائه می دهد تا کاربران بتوانند به صورت کاملا حرفه ای به تحلیل بپردازند.

البته باز هم تاکید می کنیم که نرم افزار های این چنینی که به صورت تخصصی در یک یا دو زمینه فعالیت دارند معنی ان این نیست که فقط همان ابزار ها را دارند بلکه تقریبا از تمام ابزار ها دارند منتها در زمینه تخصصی خود ابزار های متنوع بیشتری دارند و در ان زمینه به صورت حرفه ای کاربر می تواند تحلیل انجام دهد. در واقع می توان گفت که نرم افزار مارکت وریور Market Warrior یک نرم افزار مناسب برای بررسی نمودارهای قیمت است. این نرم افزار در رسم دستی و اتوماتیک الگوهای هارمونیک، چنگال اندرو و همچنین دیگر ابزارهای تحلیل تکنیکال با دقت بسیار بالا، بسیار مفید و کارآمد می باشد.

این نرم افزار را برای بازار بورس ایران و همچنین بازارهای بین المللی ارز، کالا، رمزارز (کریپتوکارنسی) و غیره می توان به کار گرفت و با انتقال داده ها به آن، تحلیل های دقیقی انجام داد.

 

ورژن نرم افزارحجم فایللینک دانلودرمز عبورتوضیحات
MarketWarrior 421 MBکلیک کنید(+)slsm.irفایل اجرایی + سریال
این مقاله تا چه میزان برای شما مفید بود؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن