اندیکاتورهای معاملاتیابزارهای معاملاتی

دانلود ابزارهای انتقال دیتا و اطلاعات

آشنایی و اطلاع از نحوه کار با ابزارهای انتقال دیتا برای هر معامله گری امری واجب است. برای هر معامله گر مبتدی و حرفه ای طبیعی است که هنگام شروع کار با نرم افزارهای مختلف، دیتاهایی که قبلا با آن ها  در متاتریدر کار کرده است را نیاز دارد. به شخصه بسیار دیده ام که بسیاری از معامله گران در این موقعیت، شروع به ساخت و ایجاد دیتاهای جدید در سیستم های معاملاتی خود می کنند. اما باید دانست که ابزارهایی به همین منظور برای معامله گران ایجاد شده اند تا با تغییر سامانه معاملاتی و تحلیلی خود، دیگر نیازی به ساخت دوباره این دیتاها نباشد. با ما در حد ضررهای بازار همراه باشید تا این ابزارها را معرفی کنیم و به رایگان آن ها را دانلود نمایید.

ابزارهای انتقال دیتا به راحتی اطلاعات موجود از متاتریدر را به سامانه های معاملاتی پر مخاطبی چون داینامیک تریدر، ادونس گت و سایر سامانه ها منتقل می کند. برای این کار اندیکاتور های مختلفی نوشته شده که این کار را برای شما انجام می دهند و در اصل وظیفه آنها تولید فایلهای prn است.

در لیست زیر اندیکاتورهای انتقال دیتا برای متاتریدر های ورژن 4 و متاتریدر ورژن 5 (مفید تریدر) برای شما آماده شده ، برای دانلود آنها موس خود را روی کلمه دانلود قرارد داده و کلیک راست موس را فشار دهید و گزینه save as را انتخاب کنید. همچین این لیست در صورت نیاز بروز رسانی شده و اندیکاتورهای جدید پیوست خواهند شد.

نکته: در هنگام نصب و راه اندازی Export Data Afshari توجه فرمایید که فایل را در پوشه اکسپرت قرار دهید. لازم به ذکر است که این ابزار برای همه نرم افزارها ماسب است و قابلیت خروجی گیری از دیتاهای بورس و فارکس را دارد.

نام اصلیورژننسخه متاتریدر 4نسخه متاتریدر 5
Export Data Afshari6.0ندارددانلود
DataExporter Rahimi 4.1دانلوددانلود
DT Data Exporter1.0دانلودندارد
DT Data Exporter2.0دانلودندارد
Elliot Confirm1.0دانلوددانلود
Advanced Get Data1.0دانلودندارد
HistoryData MTP1.0دانلودندارد
Getdata1.0دانلودندارد
Data Exporter By M.J1.0ندارددانلود
این مقاله تا چه میزان برای شما مفید بود؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن