تحلیل نمادهای بورسیتحلیل‌های ویژه

تحلیل تکنیکال ولساپا

1399-11-29

در سال‌های اخیر می توان گفت که لیزینگ رایان سایپا با نماد ولساپا دل بسیار از سهامداران را خون کرده است. در بازاری که بسیاری از سهم ها رشدهای بالای 2000 درصدری را تجربه کردند، این ولساپا بود که همیشه آماده ریزش بود. اما آیا شرایط برای رشد دوباره این سهم مهیا است یا خیر؟ تا انتها با ما در حد ضررهای بازار همراه باشید تا بتوانیم همگی به این سوال پاسخ خوبی بدهیم.

تحلیل تکنیکال ولساپا

همانطوری که در عنوان پست مشخص است ما در این پست قصد داریم تا سهم ولساپا را به صورت تکنیکال، تحلیل کنیم. همانطوری که در تصویر می بیدین، این سهم در پایین ترین میزان کانال صعودی 2 ساله خود قرار دارد و می توان 355 تومان را آخرین قیمت برای باقی ماندن در این کانال دانست.

خط روند ولساپا

طبق تجربه میانگین های متحرکی که همواره ولساپا واکنش های بسیاری را نسبت به آن ها نشان داده است، 14، 40 و 80 روزه هستند که همانطور که در تصویر می بینید، این میانگین ها بعد از 2 سال تقریبا در هم تنیده شده اند و این می تواند یک نشان برای جهش قیمتی توسط بازیگر سهم باشد.

ورود و خروج پول در سهم

همانطوری که در تصویر زیر می بینید، با توجه به شرایط این روزهای بازار و قرار گرفتن ولساپا در روند نزولی خود، می بینیم که حجم معاملات به شدت کاهش یافته است و می توان از این موضوع این برداشت را داشت که ولساپا منتظر بهبود شرایط کلی بازار است؛ زیرا که ولساپا بدون رشد در بازار هیچ جایی نخواهد رفت و این موضوع در تاریخچه سهم کاملا مشخص است.

ورود و خروج پول ولساپا

موضوع بسیار مهمی که در بررسی موج ها و چرخه این سهم می توان مشاهده نمود، این است که این سهم در هر شرایطی از بازار برای برگشت یک دوجی یا ایورتد همر داشته است. همانطوری که در تصویر زیر می بینید، باید منتظر بمانیم تا چنین کندلی توسط سهم زده شود و بتوانیم ورود مطمئن تری داشته باشیم.

نمودار ولساپا

در صورت ورود به سهم در حوالی قیمت های 355 تومان، می توان حد ضرر را با احتساب شکست عمدی کانال توسط بازیگر 340 تومان در نظر کرفت و در صورت رشد، قیمت های 420 و 460 تومان اولین اهداف سهم می باشند.

این پست صرفا جنبه تحلیلی دارد و به هیچ عنوان سیگنال خرید و یا فروش در این نماد نیست. (سلب مسئولیت)

 

این مقاله تا چه میزان برای شما مفید بود؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن