تحلیل ارزهای دیجیتالتحلیل‌های ویژه

تحلیل تکنیکال بیت کوین Bitcoin

1399-12-02

با ما در سایت حد ضررهای بازار همراه باشید تا ضمن تحلیل تکنیکال بیت کوین ، بهترین زمان ورود و خرودج را خدمتتان معرفی کنیم.

بیت کوین ، ارز دیجیتالی که این روزها به خصوص با خرید فراوان شرکت تسلا با اقبال فوق العاده ای روبرو شده است. اما آیا این اقبال تا کجا ادامه خواهد یافت؟ با ما در حد ضررهای بازار همراه باشید تا به بررسی دقیق تری این موضوع بپردازیم.

تحلیل تکنیکال بیت کوین

درست از روز یکم فوریه 2021 بود که بیت کوین پس از اصلاح قیمتی، استارت بعدی خود را زد و از نظر ما موج پنجم صعودی (در موج شماری کوتاه مدتی) خود را آغاز شد. در مسیر رشد خود 40 هزار، 43 هزار و 47 هزار دلا را به خوبی رد کرد.

تحلیل بیت کوین

همانطوری که در تصویر می بینید،در حوالی قیمت 53 هزار دلار مقاومت نسبتی سنگیی را پست سر گذاشت و از اینجا به بعد کم کم سر و کله فروشنده هایی که در قیمت های پایین تر خرید کرده بودند، پیدا شد.

بر اسا خطور حمایت و مقاومتی که کشیده شده است، به نظر میاد که ما با دو سناریو در تقابل هستیم:

  1. یکی از سناریوها که وزن بیشتری دارد، نشان از نیاز نمودار به یک اصلاح می باشد. این اصلاح می تواند از حوالی قیمت 58 هزار دلار اتفاق بیافتد و سهم در پله اول تا 47 و در پله بعدی تا 42 هزار دلار افت قیمتی پیدا بکند.
  2. در سناریوی دوم، سهم می تواند مقاومت 58 هزار دلار را بشکند و تا 70 هزار دلار به رشد خود ادامه دهد.

چشم انداز بیت کوین

توصیه ما به دوستانی که بیت کوین دارند و در سود هستند، دقت بیشتر در معاملات است تا در صورت ریزش بتوانند خروج مناسبی از این ارز داشته باشیند و سیو سود کنند.

توصیه ما به دوستانی که مشتاق به خرید بیت کوین هستند، این است که در این مقطع ورود نکنند و نظاره گر باشند، در صورتی که نمودار توانست مقاومت 58-59 هزار دلار را بکشند، می توانند ورود کنند و در غیر این صورت به نوعی باید منتظر اصلاح قممتی این ارز دیجیتال بود.

5/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن