دوره‌ها و رویدادهامعرفی دوره های مفید

وبینار رایگان چگونه از رپورتاژ آگهی بیشترین نتیجه را بگیریم

رپورتاژ آگهی یکی از بهترین راه ها برای معرفی کسب و کار، محصول و خدمات شما می باشد.  ما در دنیایی زندگی می کنتیم که با انواع و اقسام رپورتاژها روبرو هستیم. وقتی تلویزیون را روشن می کنیم، رپورتاژهای زیادی را در قالب تبلیغات تلویزیونی می بینیم. وقتی به مغازه ای می رویم، به فروشنده فرصتی می دهیم تا با ارائه توضیحات درباره محصولات خودش، ما را متقاعد به خرید آن محصولات کند. حتی وقتی در حال استراحت و یا مطالعه هستیم، میوه فروش با بلندگوی خود، محصولاتی که از میدان تره بار آورده را برای ما با استفاده از ریپورتاژ معرفی می کند.

فراردس به تازگی با ارئه یک برنامه ریزی دقیق، اقدام به برگزاری وبینارهای متنوعی در زمینه های متفاوت علمی و دانشگاهی نموده است. در این وبینار نیز که به نحوه رپورتاژنویسی اختصاص دارد، ضمن معرفی انواع روش های تبلیغات دیجیتال، به معرفی رپورتاژ و نحوه نگارش آن پرداخته می شود و به صورت تخصصی و علمی به این موضوع می پردازد که چگونه از رپورتاژهای خود بهترین نتیجه را بگیریم.

رپورتاژ نویسی - علی رضائی اصل

زمان برگزاری وبینار: چهارشنبه 2 تیر ساعت 18 الی 19

ارائه دهنده: علی رضائی اصل – مدیر توسعه کسب و کار نشریلا

فهرست سرفصل‌های وبینار نگارش رپورتاژ آگهی

  1. بررسی تبلیغات دیجیتال و معرفی انواع آن
  2. رپورتاژ چیست؟ انواع آن کدام اند؟
  3. فواید انتشار رپورتاژ چیست؟
  4. مراحل نگارش و انتشار رپورتاژ کدام‌اند؟ در نگارش یک رپورتاژ، رعایت چه اصول و قواعدی لازم است؟
  5. یک رپورتاژ از چه بخش هایی تشکیل شده است؟
  6. برای بالا بردن اعتبار خود نزد گوگل چه قواعدی را در رپورتاژ رعایت کنیم؟

این وبینار توسط آقای علی رضائی اصل، مدیر توسعه کسب و کار نشریلا در روز چهارشنبه مورخ 1399/04/02 ارائه می گردد. جهت ثب نام و کسب اطلاعات بیشتر می توانید به این لینک زیر مراجعه نمایید:

آیا نوشته برای شما مناسب بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن