کتاب و جزوهمنابع صوتی

دانلود کتاب صوتی 45 سال در وال استریت با ترجمه همایون فرزانه

45 سال در وال استریت نام کتابی است که به مرور و بررسی هراس سال های 1937 و 1942، بازار عظیم صعودی 1964 به همراه قواعد زمانی جدید و قواعد درصدی، همراه با نمودارهایی برای تعیین روند نمودار قیمت می پردازد. در ادامه شما می‌توانید مشخصات این کتاب را ببینید و آن را به صورت مستقیم از سایت حد ضررهای بازار دانلود کنید.

کتاب 45 سال در وال استریت ترجمه و تالیفی از آثار آقای ویلیام دلبرت گن می باشد که یکی از سرمایه گذاران و معامله گران موفق در اوایل قرن بیستم بود. توانایی های او در کسب سود سرشار از بازارهای مالی، سهام و کالا غیرقابل توصیف بوده و اکنون بر هیچ کس پوشیده نیست.

متد های گن هم در محاسبه هدف قیمت و زمان رسیدن به هدف قیمت در تحلیل تکنیکال بازارهای مالی (سرمایه) اسرار آمیز و منحصر به فرد بوده است. امروزه نیز این قوانین بارها و بارها در بازارهای مالی و بورس جهانی تکرار می گردد.به‌طورکلی پس از خواندن دقیق محتوای کتاب 45 سال در وال استریت ، دانش پژوهان و معامله گران عزیز به یک بینش جدید در معاملات مالی خود و نوع استراتژیک ها با هدف کسب سود سرشار دست خواهند یافت.

مشخصات کتاب 45 سال در وال استریت

نویسنده: ویلیام دلبرت گن

ترجمه و صداگذاری: همایون فرزانه

نوع کتاب : زبان اصلی

تعداد صفحه: ۱۴۸

سخن مترحم کتاب 45 سال در وال استریت

ترجمه این کتاب اولین تجربه من برای ترجمه یک کتاب کامل بودش و امیداورم که استفاده بکنید و لذت ببرید همون طور که من استفاده کردم و نکات قشنگی رو یاد گرفتم ازش.

کتاب 45 سال در وال استریت اخرین کتابی هستش که در سال 1949 تقریبا 73 سال پیش نوشته شده توسط ایشان و در اون اقای گن از تجربیات خودش داخل بازار های مالی به تریدر ها و سرمایه گذار ها میگه البته اخرین کتاب خود اقای گن نیست و یک کتاب دیگه بعد از اون در سال 1950 نوشته شده.

بنظر من این کتاب فرا تر از یک کتاب عادی هست به خصوص برای افرادی که در بحث های مدیریت ریسک و سرمایه و مواردی که مربوط میشه به اصول کلی ترید و سرمایه مشکلاتی دارند. مباحثی در این کتاب بیان شده که خود اقای گن شخصا در ترید ها و سرمایه گذاری هایش استفاده کرده برای مثال یکی از مواردی که بار ها و بار ها چه در بحث ترید و چه در بحث سرمایه گذاری در این کتاب اقای گن بهش اشاره کرده بحث استاپ لاس یا همون حد ضرر هستش.

کتاب 45 سال در وال استریت

درس های ساده اما بزرگی وجود دارد داخل این کتاب که من هم سعی کردم هرجا مطالب بسیار مهمی گفته شده به سادگی ازش نگذرم و تاکید خودم روش انجام بدم و برداشت ها و تجربیات شخصی خودم هم براتون بگم داخلش و امیدوارم که بتونید از جفتش استفاده بکنید.

سعی کردم که به بهترین شکل ممکن که بشه مفهوم رو انتقال داد این کتاب رو براتون ترجمه کنم و به هیچ عنوان یک ترجمه ماشینی و گوگل مانند نباشه تا بشه نهاییت استفاده رو کرد ازش بنابراین به هیچ عنوان شباهت به نسخه ها چاپ شده این کتاب ندارد ترجمه و کاملا متفاوت در اومده.

در نهاییت هم باید بگم که تجربه جالبی برای من بودش و امیدوارم که برای شما هم جالب در بیاد.

سرفصل مطالب کتاب 45 سال در وال استریت

  1. آیا سود کردن در بازار نسبت به سال 1932 سخت تر شده؟
  2. قوانین برای معاملات سهام
  3. چطور سهام های متفاوت از روند بازار را انتخاب کنیم
  4. درصد های مهم از HIGH و LOW ها
  5. بازه های زمانی اصلاحات کوتاه مدتی قیمت
  6. بازه های زمانی سوینگ های ماژور روی شاخص ها
  7. چارت سه روزه داوجونز
  8. ماه هایی که HIGH و LOW های اصلی زده شدند.
  9. استفاده از LOW های ماه ژانویه برای پیشبینی HIGH ها.
  10. حجم خرید و فروش سهام در بازار بورس نیویورک
  11. شاخص خدمات عمومی.
  12. معاملات PUT و CALL
  13. کشفیات و اختراعات جدید
  14. بازار گردان(سرمایه گذاران) های بزرگ در گذشته
  15. سهام های لیکویید شده
  16. آیا ایالات متحده امریکا میتواند یک جنگ دیگر را تحمل کند؟

لینک دانلود مستقیم (+)

 

 

این مقاله تا چه میزان برای شما مفید بود؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن