نرم افزارهای معاملاتیابزارهای معاملاتی

دانلود نرم افزار ادونس گت Advanced GET

ادونس گت Advanced GET از جمله نرم افزارهای شمارنده امواج می باشد که از مزایای زیادی برخوردار است. در این نرم افزار امواج به صورت اتوماتیک و با تشخیص خود نرم افزار با شماره های 1 تا 5 شماره گذاری می شوند ضمن اینکه پارامترهای ویژه ای چون PTI ، Elliott Triger، شماره گذاری های مختلف، JTI، خطوط گن، چنگال های آندروز و غیره این نرم افزار را از دیگر نرم افزارها متمایز می سازد به خصوص PTI که تشکیل امواج 5 کامل و شکست خورده را در موج چهارم مشخص می سازد. این نرم افزار که یکی از نرم افزار های فوق العاده گران قیمت بازار های مالی است و چند هزار دلار هزینه اشتراک سالانه دارد. با ما در حد ضررهای بازار همراه باشید تا این نرم افزار را به رایگان دریافت نمایید.

مزایای استفاده از ادونس گت Advanced GET

اگر یک فرد مبتدی هستید که می‌خواهید یک رویکرد مبتنی بر قاعده‌ عینی را در معاملات خود دنبال کنید، بهترین گزینه برای شما همین نرم افزار ادونس گت Advanced GET است. از سوی دیگر افراد حرفه‌ای که قصد دارند موقعیت معاملاتی بهینه‌تری را داشته باشند، از دیگر متقاضیان نرم افزار ادونس گت هستند، زیرا استفاده از Advanced GET باعث تحلیل بهتر بازار و بررسی جزئیات آن توسط افراد حرفه‌ای می‌شود. حتی شرکت‌های بزرگی که به عنوان راهنما برای مشتریان خود عمل می‌کنند، می‌توانند از این برنامه استفاده کنند. نرم افزار فوق، چارت قیمت را با رابط کاربری دوستانه‌ای ارائه می‌دهد و برای اطلاع و مقایسه‌ قیمت‌ها هم می‌توان از آن نهایت بهره را در بازار بورس برد.

این نرم افزار هم برای بورس تهران هم بورس بین الملل کاربرد دارد و تنها چالش کار با این نرم افزارها تهیه و ورود دیتا به آن است.

ورژن نرم افزارحجم فایللینک دانلودرمز عبورتوضیحات
8 Advanced GET2 MBلینک(+)slsm.irبدون نیاز به نصب
9.1 Advanced GET20 MBلینک(+)slsm.irهمراه با کرک

در صورتی که هر کدام از لینک ها دچار مشکل بودند، در بخش نظرات ما را مطلع سازید.

2.2/5 - (6 امتیاز)

نوشته های مشابه

‫۴ نظرها

  1. بعد از دانلود متاسفانه گوشی اندروید بعنوان یک فایل فشرده ذخیره می کند و قابل نصب نیست و ارور می دهد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن