نرم افزارهای معاملاتیابزارهای معاملاتی

دانلود نرم افزار آمی بروکر AmiBroker

آمی بروکر اولین نوع از نرم ‌افزارهای مدرن  تحلیل تکنیکال بازار بورس است که در میان معامله گران ایرانی از محبوبیت ویژه ای برخوردار است. این نرم افزارها ویژگی‌های زیادی دارد که شامل شاخص‌ها، فرمول‌ها و تست برگشت است. برنامه این امکان را به شما می‌دهد تا سیستم رمزگذاری داخلی خود را با کد نویسی ساده‌ای بسازید. استفاده از آمی بروکر برای کسانی که می‌خواهند در بازه‌های زمانی بلند مدت معامله کنند یک گزینه‌ عالی و کارآمد است. به همین علت اگر جزو این گروه هستید، بهتر است این پلتفرم را جایگزین برنامه‌های دیگری مانند داینامیک تریدر و متا تریدر کنید. ما در حد ضررهای بازار علاوه بر اراده لینک دانلود رایگان نرم افزار و کرک آن، نحوه نصب آن را به شما دوستان عزیز آموزش خواهیم داد؛ با ما همراه باشید.

مزایای استفاده از آمی بروکر

همان‌طور که گفته شد، تحلیل‌های دراز مدت برای بازار بورس به کمک این برنامه امکان‌پذیر و قابل اطمینان خواهد بود. AmiBroker پارامترهای مختلفی دارد و رابط کاربری آن ساده است. همین امر سبب می‌شود تا کاربران تازه وارد هم بتوانند به سادگی آن را به کار گیرند. نرم افزار آمی بروکر به کاربر امکان می‌دهد تا با ابزاری مانند Bar Replay بک تست‌های کاملی تهیه کنند و به کمک ابزار آنالیز (Analysis) تحلیلی قوی از بک تست انجام دهد. آنچه یک نرم افزار را پرطرفدار می‌کند، اطمینان بخش بودن تحلیل‌هایی است که دارد. آمی بروکر نرم افزار قابل اطمینانی است و می توان گفت که ریسک معاملات به کمک تحلیل‌های بدست آمده از این نرم افزار تقریباً صفر است.

آموزش نصب AmiBroker

ورژن نرم افزارحجم فایللینک دانلودرمز عبورتوضیحات
AmiBroker 6.2.17 MBکلیک کنید(+)slsm.irهمراه با کرک
AmiBroker 6.0.210 MBکلیک کنید(+)slsm.irهمراه با کرک
Amibroker 5.912 MBکلیک کنید(+)slsm.irبدون نیاز به نصب
Amibroker 5.79 MBکلیک کنید(+)slsm.irهمراه با کرک

لطفا در صورتی که هر کدام از لینک ها دچار مشکل شدند، در بخش نظرات و یا تماس با ما اطلاع دهید.

1/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

یک نظر

  1. برای دریافت داده های انلاین نرم افزار امی بروکر می توانید از نرم افزار اسافید(سایت امی بروکر ایران) استفاده کنید با این نرم افزا هم درزمان بازار می توانید در تایم فریم های کمتر از یک ساعته ماننده ۴ ساعته یک ساعته ۱۵ ،۱۰ ،۵ و ۱ دقیقه ترید کنید . و هم می توانید در تایم فریم جداگانه در یک روز به بالا نیر معامله کنید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن