اندیکاتورهای معاملاتیابزارهای معاملاتی

دانلود اندیکاتور رسم نمودار لگاریتمی

رسم نمودار لگاریتمی یکی از مهم رین کارها برای شروع آنالیزها می باشد. به همین منظور ما اندیکاتور رسم چارت های لگاریتمی را در متاتریدر 5 برای شما به رایگان قرار داده ایم تا بتوانید نمودارهای مد نظر خود را ترسیم کنید.

از دو مقیاس رایج خطی یا لگاریتمی معمولا برای نشان دادن قیمت در نمودار ها استفاده می شود. در نمودار های خطی، هر افزایش قیمت به صورت یکسان در نظر گرفته می شود. مثلا صعود از 10 به 20 مانند صعود از 40 به 50 نمایش داده می شود، یعنی در هر دو حالت 10 واحد صعود در محور عمودی در نظر گرفته می شود؛ بنابراین رسم نمودار لگاریتمی می واند کمک شایانی به ما بکند.

در نمودارهای لگاریتمی تغییرات قیمت به صورت درصدی مشخص می شود. یعنی حرکت قیمت از 10 به 20 (معادل 100 درصد) بسیار بزرگتر از حرکت قیمت از 40 به 50 (معادل 25 درصد) است. تفاوت نمودارهای لگاریتمی و حسابی در بازه های بلند مدت بسیار پر اهمیت است لذا بسیاری از تحلیل گران در تحلیل های بلند مدتی خود از نمودارهای لگاریتمی نیز استفاده می کنند.

نام اصلیورژننسخه متاتریدر 4نسخه متاتریدر 5
LogScale1.0ندارددانلود

نکته: برای دانلود موس خود را روی کلمه دانلود برده و کلیک راست موس را فشار دهید و گزینه save as را انتخاب کنید. همچین این لیست در صورت نیاز بروز رسانی شده و اندیکاتورهای جدید پیوست خواهند شد.

همچنین در صورتی که هر کدام از لینک های موجود در این پست دارای مشکل بودند، حتما در بخش نظرا ما را مطلع سازید تا به اصلاح آن اقدام کنیم.

1/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

‫۶ نظرها

  1. عرض سلام و خدا قوت
    وقتی مفید تریدر ۵ را لگاریتمی می کنیم، هر مشکل حرکت بالا و پایین پیدا می کند. و مهم تر اینکه اغلب اندیکاتورهای دیگر مانند ایچیموکو و مورینگ ها را اجرا نمی کند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن