دریافت کتاب‌ها و جزواتکتاب و جزوه

دانلود کتاب بورس از زیر صفر

کتاب بورس از زیر صفر برای دوستانی که از بازارهای مالی و طریقه فعالیت در آن‌ها اطلاعات کمی دارند و به خصوص برای افراد مبتدی بسیار چاره ساز و آموزنده می باشد. ما در حد ضررهای بازار این کتاب را به رایگان دراختیار شما دوستان قرار داده ایم.

سخن مولف : بازاریابی چیزی جز شناسایی یک نیاز در جامعه و سپس تحقیق و آنالیز و رسیدن به راه حل برای آن نیاز نیست . من به عنوان یک متخصص بازاریابی و فروش بر خود وظیفه دانستم گامی هر چند کوچک در جهت رفع این نیاز در جامعه خویش بردارم . لذا تحقیقات شخصی خود را که حاصل گردآوری و مطالعه منابع تخصصی و مشورت با اساتید مطرح در این زمینه بوده را تقدیم هموطنان خود می کنم .

این کتاب می تواند اطلاعات لازم و ضروری جهت آغاز فعالیت در بورس را تقدیم شما نماید . اما فراموش نکنید که پس از کسب این آموزش ها شما برای موفقیت نیاز به فراگیری تکنیک های تحلیلی و همچنین تبادل اطلاعات با دیگر تحلیل گران دارید .

پس از هم اکنون اقدام به شبکه سازی و یا پیوستن به گروه ها ، پیج ها و کانال های مربوطه در شبکه های مجازی نمائید .

همواره سعی کنید هر روز با دانش تر و با تجربه تر از دیروز در این زمینه باشید و مشکلات اقتصادی ناشی از تلاطم های اقتصادی را با کسب سود در بورس با دید بلند مدت جبران نمائید .

عناوین اصلی کتاب:

  • نحوه ورود به بورس
  • اصطلاحات رایج بورسی
  • روانشناسی بورسی
  • تابلو خوانی
  • کدال

قسمتی از متن کتاب:

با وجود این ، سرمایه گذاران ETF که شاخص سهام را پیگیری می کنند ، می توانند سهام هایی که این شاخص را تشکیل می دهند ، به صورت جداگانه برای خود خریداری کنند . پس به طور خلاصه ، فرآیند ETF سه مرحله دارد :

۱ – ارائه دهنده ETF سبدی از دارایی ها از جمله سهام ، اوراق قرضه ، کالا یا ارز را در نظر می گیرد و سبد خریدی ایجاد می کند…

برای دانلود کتاب بورس از زیر صفر، به لینک زیر بروید .

 

این مقاله تا چه میزان برای شما مفید بود؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن