اندیکاتورهای معاملاتیابزارهای معاملاتی

دانلود اسیلاتور دی تی DT Oscillator

اسیلاتور دی تی DT Oscillator اولین بار توسط آقای رابرت ماینر (یکی از معامله گران حرفه ای و قدیمی تکنیکال) از ترکیب 2 اسیلاتور محبوب RSI و Sochastic با نام StochasticRSI همراه با نرم افزار داینامیک تریدر به جهانیان معرفی شد که بعدها نام آن به DT Osilator تغییر پیدا کرد.

DT Oscillator در واقع از 2 خط تشکل شده که منطقه اکسترمم یا حساس خرید و حساس فروش را به وجود می آورند. تنظیمات این اندیکاتور شامل 4 عدد است که اولین بار آقای ماینر این تنظیمات رو بر اساس سطوح فیبوناچی تنظیم می کرد ولی بعدها به این نتیجه رسید که با مساوی قرار دادن دو عدد آخر می تواند به دقت بالاتری برسد. با استفاده از این اندیکاتور می توان پوزیشن های خوبی از روند معاملات گرفت.

در استراتژی ماینر از اسیلاتور دی تی در استراتژی خروج و گرفتن تریگر سریع در سطوح معتبر استفاده می شود. در تکنیک های دیگر هم از این اندیکاتور استفاده هایی می شود.

اسیلاتور دی تی DT Oscillator در بازار بورس تهران نیز کم و بیش قابل استفاده می باشد ولی در بازارهای جهانی مانند فارکس و ارزهای دیجیتال به وفور قابل استفاده می باشد.

نام اصلیورژننسخه متاتریدر 4نسخه متاتریدر 5
DT Oscillator1.0دانلوددانلود

نکته: برای دانلود موس خود را روی کلمه دانلود برده و کلیک راست موس را فشار دهید و گزینه save as را انتخاب کنید. همچین این لیست در صورت نیاز بروز رسانی شده و اندیکاتورهای جدید پیوست خواهند شد.

همچنین در صورتی که هر کدام از لینک های موجود در این پست دارای مشکل بودند، حتما در بخش نظرات و یا بخش تماس با ما را اطلاع دهید تا نسبت به اصلاح آن ها اقدام شود.

این مقاله تا چه میزان برای شما مفید بود؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن