نرم افزارهای معاملاتیابزارهای معاملاتی

دانلود استراتژی تستر – بورس تستر – فارکس تستر

استراتژی تستر یا بورس تستر یا فارکس تستر، نرم افزاری قدرتمند برای تست استراتژی بصورت دستی یا اتوماتیک است و به شما کمک می کند ایده ها و استراتژی های خود را قبل از اینکه در بازار واقعی تست کنید در این نرم افزار بصورت دمو بررسی و نتایج بدست آمده را در جهت تقویت سیستم خود بکار بگیرید. برای دانلود استراتژی تستر با ما در حد ضررهای بازار همراه باشید.

نرم افزار استراتژی تستر بورس به معنای واقعی یک برنامه کاربردی است و برای تست کردن استراتژی های معاملاتی به کار می رود. از طریق نرم افزار کارایی استراتژی قبل از اقدام به معامله واقعی مشخص می شود. این نرم افزار از مهمترین ابزارها در صنعت بورس می باشد.

معامله گر ها با استفاده از این روش بارها سود کرده اند. زیرا استراتژی خود را قبل از اجرا در نرم افزار بورس تستر آزمایش کرده اند. همچنین معامله گران می توانند خودشان استراتژی معاملاتی شان را طراحی کنند. یکی دیگر از مزیت های این نرم افزار این است که علاوه برای بازار جهانی، برای بورس تهران نیز به کار می رود و به همین دلیل نام بورس تستر یا فارکس تستر را نیز بر روی آن قرار می دهند. فقط باید دیتا و خوراک لازم را به این برنامه بدهید سپس آن را روی داده های قدیمی شبیه سازی کنید (back test = آزمون در گذشته) و نتایج را استخراج کنید و در نهایت آنها را آنالیز کنید. بعد از آنالیز نتایج استراتژی می توانید کارایی و دقت آن بسنجید و در صورت نیاز ارتقا دهید. در یک کلام امی توان گفت که ای نرم افزار برای هر معامله گر حرفه ای از نان شب هم واجب تر است. لینک دانلود استراتژی تستر را می توانید در زیر مشاهده بفرمایید.

ورژن نرم افزارحجم فایللینک دانلودرمز عبورتوضیحات
Strategy Tester6 MBکلیک کنید(+)slsm.irهمراه با کرک

شما می توانید با مراجعه به پست “همه چیز درباره استراتژی تستر” هر آنچه در مورد این نرم افزار لازم است، بدانید.

این مقاله تا چه میزان برای شما مفید بود؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن