سایر اخباراخبار

شروع فعالیت سایت حد ضررهای بازار (slsm.ir)

مفتخر هستیم که پس از فراز و نشیب های فراوانی که در سالهای اخیر در تمام بازارهای مالی از سر گذراندیم، این فرصت ایجاد شده است تا از تاریخ 1399/11/19 بتوانیم در قالب سایت حد ضررهای بازار در خدمت شما دوستان عزیز باشیم

حد ضررهای بازار

هدف ما در حد ضررهای بازار

پیش از این از طریق کانال تلگرام slsmarkets@ در خدمت شما دوستان بودیم و تمام تلاش خود را برای تحلیل بروز بازارهای مالی اعم از بازار بورس ایران، بازار فارکس، بازار طلا و ارز انجام دادیم. پیرو هماهنگی های فراوانی که در واحد مدیریت داشتیم، تصمیم گرفته شد تا از این پس ضمن ارائه مطالب در کانال تلگرامی، از طریق این سایت نیز بتوانیم مطالبی را در باب تحلیل بازارها و توسعه روزافزون دانش مخاطبین از طریق قراردهی مطالب آموزشی و چارت های مالی در خدمت شما دوستان عزیر باشیم.

همانطوری که همه شما دوستان عزیز در جریان هستید، علم تحلیل تکنیکال در بازار های مالی روشی برای پیش بینی رفتار احتمالی نمودارها از طریق داده های گذشته همچون قیمت و تغییرات آن، حجم معاملات و … است. علم تحلیل تکنیکال به هیچ عنوان علم محدودی نبوده و نمی توان برای آن حدی در نظر گرفت و همواره باید بروز و از آخرین مترهای معاملاتی در آن استفاده شود.

ما نیز در سایت حد ضررهای بازار سعی بر این داریم تا ضمن آموزش و ارائه بروزترین اطلاعات علم تحلیل تکنیکال و کاربرد آن در بازارهای مالی و معاملات، از لطف و نظرات شما دوستان عزیز برای رسیدن به مرجعی کامل از این داشته استفاده ببریم؛ لذا بسیار خرسند خواهیم بود تا در هر زمانی و هر مکانی ما را از پیشنهادات و انتقادات خود باخبر کنید؛ به همین منظور این قول را به شما می دهیم که همه روزه موارد که در نظرات، ایمیل و یا پیام هایی که از طریق صفحه تماس با ما برای ما ارسال می نمایید را بررسی و خدمتتان پاسخگو باشیم.

این مقاله تا چه میزان برای شما مفید بود؟

علی رضائی اصل

بنده علی رضائی اصل، فارغ التحصیل رشته مهندسی عمران هستم؛ پس از اتمام تحصیلات به تدوین فیلم پرداختم ولی با توجه به علاقه ای که در زمینه دیجیتال مارکتینگ، برنامه نویسی و تحلیل بازارهای مالی داشتم، تمام تمرکز خود را معطوف به این سه مورد یاد شده کردم و در سایت https://slsm.ir سعی در ارائه تلفیقی از این موارد دارم تا بتوانم حتی به مقدار جزئی به دوستانی که به علم تحلیل و ترید علاقه دارند، کمک کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن